מצלמות אבטחה לבית

מצלמות אבטחה לבית

בעבר היה מאוד קשה לדעת מה קורה בבית כשלא נמצאים בו, והיה קשה מאוד להרתיע פורצים וגנבים מלהיכנס לבית ולגנוב רכוש, משום שהטכנולוגיה המתקדמת שיש ברשותנו היום – לא היתה קיימת.
היום מצלמות אבטחה לבית מותקנות בבתים רבים, ומאפשרות לבעלי הבית לדעת בדיוק מה קורה בכל רגע נתון ו/או בדיעבד – על פי סוג המצלמות שמותקנות בבית.

יתרונותיהן של מצלמות אבטחה לבית

 

מצלמות אבטחה המותקנות בבית יכולות לסייע בשני מצבים עיקריים וחשובים:

  • הרתעה וזיהוי של פורצים – אם מדובר במצלמות אבטחה גלויות המותקנות בכניסה לבית, פורצים שמגיעים ורוצים לבצע פריצה רואים אותן וברוב המקרים מוותרים על הפריצה על מנת שלא יזהו אותם באופן מיידי. אם מדובר במצלמות נסתרות ומתרחשת פריצה, ניתן לצפות בהקלטה ולזהות בצורה קלה יותר את הפורצים.
  •  
  • הגנה על קשישים ותינוקות חסרי ישע – הורים לתינוקות שמעוניינים לצאת לעבודה ואנשים שיש להם הורים מבוגרים שזקוקים להשגחה, משאירים הרבה פעמים מטפל או מטפלת בבית על מנת שיוכלו להמשיך בשגרת העבודה והחיים. מכיוון שלא פעם שומעים על התעללות של מטפלים בקשישים ובתינוקות, הם יכולים היום להתקין מצלמת אבטחה לבית ולדעת מה קורה בבית בכל רגע נתון או, לחלופין, לצפות בהקלטה של מה שהתרחש כשלא נכחו במקום.

שתי הסיבות האלה הן סיבות חשובות וטובות להתקין מצלמת אבטחה. למרות זאת, אם רוצים להיות בטוחים שהמצלמות יפעלו כראוי ויאפשרו לכם לצפות במתרחש באיכות גבוהה כדי שתוכלו באמת לפקח על הנעשה – חשוב לבחור מצלמות איכותיות המתאימות לצורך שעבורו הן מותקנות.

בחירה נכונה של מצלמות אבטחה לבית

 

יש מספר פרמטרים שחשוב לקחת בחשבון לפני שבוחרים מצלמה:

  • נסתרת או לא נסתרת – רגע לפני שאתם רוכשים מצלמת אבטחה לבית חשוב שתקבלו החלטה אם אתם רוצים מצלמה גלויה, כזאת שהאנשים שאתם רוצים להרתיע יהיו מודעים לקיומה, או מצלמה נסתרת – שתמוקם בצורה שלא ניתן יהיה לזהותה. אם אתם מעוניינים במצלמה נסתרת חשוב שתוודאו קודם שיש מקום שאתם יכולים להתקין אותה ולראות מה קורה באזור שאתם רוצים לצלם.
  •  
  • און ליין או לא – חשוב שתחליטו אם אתם רוצים לראות מה קורה בבית בכל רגע נתון מכל מקום בו אתם נמצאים, או שאתם רוצים לראות מה קרה בבית רק בדיעבד.
  •  
  • עם או בלי תאורה – חשוב לדעת שיש היום מצלמות אבטחה לבית שמגיעות אם תאורה, כך שאם חשוב לכם לראות את חדר התינוק או את הכניסה לבית, למשל, גם בלילה – כדאי לשקול לרכוש מצלמה מסוג זה.
  •  
  • אפשרויות מתקדמות
    היום ניתן לרכוש מצלמות הכוללות פונקציות חכמות כגון עבודה עם כרטיס סים ללא צורך בחיווט.
    חיבור לאפליקציה בעברית שניתן להפעיל מכל מקום.
    חיבור לאחסון בענן שמאפשר לכם לראות את סרטי ההקלטה לאורך זמן.
    ואפילו אינטרקום דו כיווני שמאפשר לכם לשוחח עם הנמצאים בבית בזמן אמת.
    כמובן שכל הפונקציות הללו מייקרות את מחיר המצלמה, אולם יש מקרים בהם חשוב להשקיע יותר ולהיות בטוחים שהכל בסדר בבית שלכם.

    לקבלת מידע נוסף וייעוץ בבחירת מצלמות אבטחה לבית – צרו עמנו קשר טלפוני או דרך האתר ונשמח לעמוד לשירותכם.