צפו במבחר מצלמות אבטחה אלחוטיות חכמות לבית, לעסק, ולשטח למגוון רחב של מטרות, המופעלות באמצעות אפליקציה נוחה בעברית. סדרה איכותית של מצלמות אלחוטיות סולאריות בהתקנה עצמית, במחירי מבצע אטרקטיביים. 

מצלמת אבטחה אלחוטית חכמה

מדיגודס – יבואן רשמי ובלעדי משנת 2003

מהן יתרונות מצלמות האבטחה האלחוטיות:

 

אם אתם מחפשים מצלמת אבטחה חכמה לבית, מצלמת אבטחה חיצונית, מצלמות אבטחה אלחוטיות, מצלמות אבטחה סלולרית סולארית

 

מצלמות אבטחה חיצוניות מובנות על תקשורת 3/4G+WIFI להתראה בזמן אמת באמצעות וידאו מהנייד מכל מקום בעולם (נגד פורצים/ גנבים/ ניתוק תקשורת או חשמל בזדון).

היא הבחירה הנכונה בשבילכם.

בזכות כרטיס SIM וסוללת גיבוי מובנים  בה , SimCare camera תמשיך לפעול גם לאחר ניתוק האינטרנט האלחוטי והיא בעלת אבטחת מידע כפולה וגיבוי נתונים כפול.

מצלמות אבטחה אלחוטית משופרת כוללת אינטרקום איכותי וראיית לילה מצוינת לצפייה, מעקב ותיעוד לבית, לעסק, לשטח, למשרד עם הקלטה רציפה ואיכותית ואחסון ענן לחודש מתחדש ללא עלות

מצלמת אבטחה חכמה לבית אלחוטית/סלולרית, אפליקציה+ תוכנה בעברית  במגוון יישומים לשוק הפרטי/עסקי ולהתקנה עצמית בחיבור לחשמל בלבד -סים קר IS01

לדוגמא:

* בעל מזנונים ניידים הזמין מצלמות סים קר לכיסוי הקופה, תקשורת עם העובדים, וצפייה על ההתנהלות עם ועל הלקוחות, יתרון משמעותי של המצלמה הוא בהתראה מיידית על ניתוק חשמל מקרי או מכוון , באופן מיידי בעל המזנון קיבל התראה על ניתוק החשמל אליו לנייד ומיהר למקום לטפל בבעיה כדי להציל את המצרכים שאופסנו במקררים.

* בעל בית קפה מהבקעה: הניח מצלמה במחסן הקירור להגנה מפני ניתוק חשמל ובצפייה על האפסנאים והמצרכים ומצלמה מול הטרקטורון בחנייה כשהיא מכוונת גם להתראות שמע, הדלקת/ התנעת הטרקטורון באופן לא מאושר.

* קוסם: המצלמה פשוט נדדה עם הופעות הקוסם ממקום למקום לתיעוד בהקלטה יזומה ורצופה לצורך בניית קמפיין שיווקי.

* נהגי מוניות: למניעת הטרדות לקוחות נוסעות , לתיעוד הדרך , ולהבטחת המונית וכמו כן לתקשורת עם הנהגים שנוהגים במוניות במסגרת השכרה.

* בעל נגריה: הצבת המצלמות במקום מאפשרת אי תלות בראוטר שנמצא רחוק ומאפשרת צפייה בעובדים בנקודות התצוגה ובלקוחות תוך הפעלת האינטרקום לבדיקה ושיפור איכות השירות.

* בעל תצוגת רהיטים במכמורת: מקום גדול לשיווק ריהוט גן, כיסוי אבטחה במספר מוקדים בחנות , במחסנים ובאולמות התצוגה, המצלמות באפליקציה ובתוכנה מאפשרות שליטה ממרכזת על העובדים , לקוחות ומלאים.

* בעל דוכני פירות נודדים בשוק רמלה לוד, מיקם את המצלמות מעל העובדים ,בצפייה על הלקוחות והקופה.

* בעל משרד: לתיעוד פגישות בחדרי הישיבות והצבת המצלמות במטבחון תוך הפעלת השמע מהאינטרקום.

* גני ילדים: במסגרת החוק להצבת מצלמות בגני ילדים , תוך שימוש במתן אפשרות שיתוף למספר הורים והצגת ההקלטה מכרטיס הזיכרון לבירורים.

* בעל חוות דגי נוי המציב מצלמות מול אקווריומים עם דגי נוי יקרים למגוון לקוחותיו הישנים והחדשים בפייסבוק.

* למצלמת סים קר הפנימית יש “אחות גדולה” מאותה המשפחה המיועדת לאבטחה חיצונית של העסק, מחסן, חנייה וחניונים המכילים רכוש וציוד יקרים.

מומלצת לבתי אבות, בתים, משרדים ועסקים – ניידת, בחיבור תקשורת סלולרי (סים קארד) ובחיבור לחשמל בלבד.  עם ראיית לילה, תיעוד פנימי מובנה ואינטרקום.

* לצפייה במצלמות הדמו יש להיכנס ללשונית הוראות התקנה.

שיקוף רזולוציה ממצלמת is01 המותקנת ברכב ע”ג הדשבורד >>>

IS01 מצלמת אבטחה סלולרית

צפו בקטלוג – מצלמות אבטחה לבית

 

מבחר מצלמות אבטחה אלחוטיות חכמות לבית, לעסק, ולשטח למגוון רחב של מטרות, המופעלות באמצעות אפליקציה נוחה בעברית. מגוון מצלמות אלחוטיות סולאריות במחירי מבצע אטרקטיביים.

You've just added this product to the cart:

דילוג לתוכן

Protected by Security by CleanTalk